Точки дотику та взаємодії: започатковуємо програму DOCU/СИНТЕЗ

10 березня 2021

Цьогоріч ми започатковуємо Міждисциплінарну мистецьку програму DOCU/СИНТЕЗ, яка за посередництва медіамистецтва переосмислюватиме сучасність, можливості документалістики та галерейного простору. У межах програми на 18 Docudays UA відбудеться виставка фотографій Олександра Чекменьова «Ласкаво просимо, вхід заборонено», проєкт медіахудожників/-ць Photinus Studio, SVITER Art Group та Івана Світличного «Добре проторені зв’язки» й ретроспектива анімації художника-аматора Анатолія Сурми «Мультфільм. Автор: Анатолій Сурма».

 

«Програмою DOCU/СИНТЕЗ ми розширюємо межі сприйняття та доводимо, що не тільки класичне документальне кіно може аналізувати та вправно інтерпретувати світ навколо, — зазначає Роман Бондарчук, директор Арт-департаменту Docudays UA. — Різні медіа (інсталяції, фотографія та навіть аматорські 3D-мультфільми) мають потенціал не лише вражати формою, але й розповідати сповнені гумору та емпатії історії. Про нас самих. Сьогодні».

 

Події в межах програми триватимуть з 26 березня до 23 квітня. Окрім виставок та ретроспективи анімації, її важливою складовою стануть дискусії з художниками/-цями, мистецтвознав(и)цями та експерт(к)ами, що допоможуть осмислити представлені роботи та мистецькі практики.


Ми піддамося інтенціям документалістики та синтезуємо новий простір для діалогу, дослідження і технологій. «Кіно за визначенням є полем, де перетинаються та взаємодіють різні медіа, — зазначає Олександра Набієва, кураторка програми DOCU/СИНТЕЗ. — Міждисциплінарна програма DOCU/СИНТЕЗ є способом окреслити точки таких перетинів, усвідомити їхні взаємозв’язки та траєкторії: від нерухомого аналогового зображення до рухомого цифрового, що тотально заволодіває простором і залучає всі доступні канали сприйняття. З другого боку, процес розширення поля відбувається постійно. Мистецький твір у цифрові часи нелегко втримати в межах одного медіуму».

 

Ласкаво просимо, вхід заборонено | Простір креативної спільноти IZONE

Виставка фотографа Олександра Чекменьова представить дві серії робіт, створених у закритій психіатричній лікарні міста Овруч наприкінці дев’яностих: кольорову (репортажну) та чорно-білу (постановочні портрети). Виставка поставить під питання межу між патологією та нормою, унаочнить, з одного боку, соціальне життя та взаємодії у психіатричній лікарні як соціальному інституті, а з другого — оприявнить примусовість та несвободу закритого закладу.

 

Дати проведення: 26 березня — 4 квітня.

Години роботи: 10:00–21:00.

Вхід вільний.

 

Добре проторені зв’язки | Dymchuk Gallery

Мультимедійний проєкт, у якому українські медіахудожники/-ці Photinus Studio, SVITER Art Group та Іван Світличний вступають у діалог з візіонерськими розробками вчених 1960–1980-х та науково-популярним кіно студії «Київнаукфільм» того ж періоду. В експозицію увійдуть далеко не найбільш відомі фільми «Київнаукфільму», що умовно репрезентують майже 30-річний період роботи кіностудії: «Вічний пошук» (1967), «Микола Амосов» (1971), «Полонити завданням небувалим» (1982). Медіахудожники/-ці Photinus Studio, SVITER Art Group та Іван Світличний створять тотальний мультимедійний проєкт — децентралізоване множинне кібертіло. Він продовжить вектор пошуків науково-популярного кіно 1960–1980-х та осмислить власні засоби технічного виробництва.

 

Дати проведення: 26 березня — 4 квітня.

Години роботи: 11:00–19:00.

Вхід вільний.

  

Мультфільм. Автор: Анатолій Сурма | Кінотеатр «Жовтень» та онлайн-кінотеатр DOCUSPACE

У межах ретроспективи «Мультфільм. Автор: Анатолій Сурма» ми представимо добірку сучасної аматорської 3D-анімації. Ми шукатимемо термінологію та придивлятимемося до персонажів анімації, аби зрозуміти і їхній світ, і наш власний. Образність Анатолія Сурми цьогоріч стала основою фестивальної візуальної концепції та синтезує усі складові 18 Docudays UA.
21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Як працювати зі звуком у документальному кіно
DOCU/ПРО
01 травня 2024
Як працювати зі звуком у документальному кіно
DOCU/ПРО
01 травня 2024
Що я можу зробити, аби мій документальний фільм показали у всій Європ…
DOCU/ПРО
29 квітня 2024
Що я можу зробити, аби мій документальний фільм показали у всій Європі? Майстерклас дистрибутора Жака Пелісьє
DOCU/ПРО
29 квітня 2024
DOCU/УКРАЇНА: від особистого до спільного
Огляд програми
26 квітня 2024
DOCU/УКРАЇНА: від особистого до спільного
Огляд програми
26 квітня 2024
DOCU/АРТ: пам’ятати невідоме — страшно, але смішно, але який жах
Огляд програми
22 квітня 2024
DOCU/АРТ: пам’ятати невідоме — страшно, але смішно, але який жах
Огляд програми
22 квітня 2024
DOCU/КОРОТКО: 15 кіноісторій із 10 країн світу
Огляд програми
18 квітня 2024
DOCU/КОРОТКО: 15 кіноісторій із 10 країн світу
Огляд програми
18 квітня 2024
Громадські організації та медіа cформують події RIGHTS NOW! під час 2…
Новини
16 квітня 2024
Громадські організації та медіа cформують події RIGHTS NOW! під час 21 Docudays UA
Новини
16 квітня 2024
RAW DOC. Відкриваємо прийом заявок!
DOCU/ПРО
10 квітня 2024
RAW DOC. Відкриваємо прийом заявок!
DOCU/ПРО
10 квітня 2024
Відкриваємо набір волонтерів/-ок на Docudays UA-2024
Новини
08 квітня 2024
Відкриваємо набір волонтерів/-ок на Docudays UA-2024
Новини
08 квітня 2024