DOCU/КЛАС: Які фільми ми дивимося?

03 листопада 2021

13 листопада зустрічайте серію лекцій «DOCU/КЛАС: Які фільми ми дивимося?» на docuspace.org у межах Мандрівного Docudays UA. Це новий формат роботи нашого онлайн-кінотеатру, який допоможе заглибитися в історію документального кіно, дослідити особливості побудови наративу, специфіку відносин режисера/-ки та героя/героїні й дізнатися про сучасні тенденції в документальному кіно.

«Попри тугу за «живими» культурними подіями, є у цьому новому цифровому всесвіті безумовні переваги, як-от збільшення доступності фільмів. Але обравши до перегляду декілька разів стрічки “не свого смаку”, можна назавжди втратити інтерес до документального кіно, і не підозрюючи, скільки існує прекрасних картин, здатних вас приголомшити, — зазначає Юлія Ковеленко, програмерка Docudays UA: — Ми вирішили створити невеликий, але практичний курс лекцій, що допоможе осягнути й структурувати свої знання про розмаїття документального кіно. Три розповіді про три різні аспекти сучасної документалістики на прикладі фільмів, які можна подивитися впродовж вересня-грудня під час Мандрівного фестивалю у вашому регіоні або просто на docuspace.org. “DOCU/КЛАС: Які фільми ми дивимося?” це онлайн-курс для тих, хто хоче знайти своє улюблене документальне кіно».

Лектор(к)ами курсу стануть: культурна менеджерка та кураторка кінопрограм Ольга Бірзул, кінознавець, керівник кіноархіву Довженко-Центру Олександр Телюк та кіножурналіст-фрілансер Алекс Малишенко. З 13 листопада і до кінця місяця щосуботи в доступі з’являтиметься наступна лекція з курсу. 

 

Розклад лекцій:
13 листопада | Нічого правдивого і все насправді: експерименти з формою

20 листопада | Документування насилля: етичне випробування у неігровому кіно

27 листопада | Це все тепер історія: як неігрове кіно показує реальні події?

 

Більше інформації читайте на docuspace.org.

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Голос, форма та структура: монтаж у документалістиці
DOCU/ПРО
15 травня 2024
Голос, форма та структура: монтаж у документалістиці
DOCU/ПРО
15 травня 2024
DOCU/СВІТ: геополітичний пазл, зібраний із любов’ю
Огляд програми
15 травня 2024
DOCU/СВІТ: геополітичний пазл, зібраний із любов’ю
Огляд програми
15 травня 2024
Ексклюзивна зустріч із юристкою Карін Ріахі. Огляд різних типів прав …
DOCU/ПРО
13 травня 2024
Ексклюзивна зустріч із юристкою Карін Ріахі. Огляд різних типів прав у кіновиробництві
DOCU/ПРО
13 травня 2024
Відкриваємо індустрійну акредитацію
DOCU/ПРО
10 травня 2024
Відкриваємо індустрійну акредитацію
DOCU/ПРО
10 травня 2024
DOCU/ЮНІСТЬ: між світлом і темрявою
Огляд програми
08 травня 2024
DOCU/ЮНІСТЬ: між світлом і темрявою
Огляд програми
08 травня 2024
Public talk: розмова режисерок конкурсу DOCU/УКРАЇНА та режисерки Мар…
DOCU/ПРО
07 травня 2024
Public talk: розмова режисерок конкурсу DOCU/УКРАЇНА та режисерки Марини Степанської про розломи реальності і як з них виростає кіно
DOCU/ПРО
07 травня 2024
Важливі свідчення: фільми, які відкриють і завершать 21 Docudays UA
Новини
07 травня 2024
Важливі свідчення: фільми, які відкриють і завершать 21 Docudays UA
Новини
07 травня 2024
Відкриваємо пресакредитацію на 21 Docudays UA
Новини
07 травня 2024
Відкриваємо пресакредитацію на 21 Docudays UA
Новини
07 травня 2024