23 березня: що варто відвідати цього дня

22 березня 2019

Ексклюзивні документальні прем'єри, дискусії з експерт(к)ами та майстер-класи від зірок світової документалістики – команда Docudays UA готує для вас дев’ять днів унікальних подій та показів. Другий фестивальний день на Docudays UA розпочнеться з ранкової кави з правозахисниками та правозахисницями. Щодня, починаючи з 24-го березня, режисер(к)и, чиї фільми були показані напередодні в конкурсах DOCU/СВІТ, DOCU/УКРАЇНА та DOCU/КОРОТКО, а з 23-го березня – учасники(-ці) правозахисної програми RIGHTS NOW! спілкуватимуться з глядач(к)ами в неформальній атмосфері кав'ярні на першому поверсі кінотеатру «Жовтень». Розповідаємо про найцікавіші заходи фестивалю цього дня.

 

Лекція «Чи потрібно мені думати про цифрову безпеку?»

IZONE | перший поверх | 10.00

 

Зазвичай, перебуваючи в мережі та обмінюючись інформацією, ми не замислюємося, на які загрози наражаємось. Уся інформація, яка зберігається на наших дисках, комп'ютерах, пересилається поштою, – незахищена. Експерт(к)и Ірина Чулівська та Микола Костинян розкажуть, які інциденти цифрової безпеки стаються найчастіше і з ким, а також як захиститися від найпоширеніших загроз.

 

Неспокій

Кінотеатр «Жовтень» | Зала «Гегемон» | 13.50

 

Гарвардська студентка Дженніфер Брі готується до весілля своєї мрії, аж раптом тіло починає її підводити. В надії зрозуміти дивні симптоми, Брі бере камеру і фільмує найпохмуріші моменти її боротьби із синдромом хронічної втоми – загадкової хвороби, яку дехто досі вважає вигаданою. Неймовірно щира розповідь Брі закликає переглянути кліше, пов’язані з цією хворобою, від якої страждають мільйони. На Docudays UA показ фільму є частиною ЗМІНИ ЦЕ! Лабораторії впливу для активістів і документалістів та 27-го березня презентує Case Study: «Неспокій»: приклад дистрибуції з Ребеккою Ешдаун, директоркою кампаній маркетингової і дистрибуторської агенції Together Films.

 

Дискусія «Ліки від старості: нове цифрове тіло для культурної спадщини»

Кінотеатр «Жовтень» | Зала «Класік» | 15.00

 

Цифрова доба відкрила неозорі можливості, і водночас кинула нові виклики як режисер(к)ам і художникам(-цям), так і архівіст(к)ам та музейникам(-цям). Тепер вони мають навчитися оперувати не лише об’єктами, але й їхніми цифровими копіями, давати раду різним цифровим форматам, вести облік, зберігати і обмінюватися метаданими про свої колекції. Де поселити і як опрацювати усі ці неосяжні масиви цифрового відео й аудіо, які записуються щосекунди у світі? Про це під час дискусії говоритимуть чотири експерти та експертки, які досліджують тему архівації.

 

Потенційний злочин

Кінотеатр «Жовтень» | Зала «Гегемон» | 18.30

 

Передбачити місце злочину та запобігти вбивству? Звучить як технологія з фантастичного фільму, – але насправді це відбувається просто зараз. Аби втілити це у життя, потужні комп’ютери і повсюдні камери збирають дані з усіх можливих джерел, оцінюючи й аналізуючи їх за допомогою алгоритмів. Водночас ми, звичайні громадяни, стаємо носіями даних: усі наші рухи, повідомлення чи покупки відстежуються і записуються. Фільм Маттіаса Гідера та Моніки Гільшер фіксує, що попередження злочину, засноване на профілюванні потенційного правопорушника, вже є реальністю. Утім, режисери не поспішають з цього приводу радіти.

 

Окупований кінотеатр

Кінотеатр «Київ» | Синя зала | 19.00

 

Фільм про войовничий протест молодих активістів після приватизації кінотеатру «Звезда» у Белграді, Сербія. Протестна діяльність об’єднала різні суспільні групи довкола спільної мети – змінити реальність, у якій вони живуть. Проте і уявлення активістів щодо цієї нової реальності виявилися дуже різними. Стрічка надихнула нас розпочати розмову про український контекст в межах дискусії 24-го березня «Публічні простори: вхід вільний?»

 

Тато – мамин брат

Кінотеатр «Київ» | Синя зала | 21.30

 

У зворушливому сімейному портреті богемний співак та художник стає батьком своєї п'ятирічної племінниці, коли психічне здоров'я його сестри погіршується. Несподівано для себе він опиняється у ситуації, коли має балансувати між казками на ніч та провокативним мистецтвом, дитячими іграми та бурхливим нічним життям.

 

Чільне зображення: кадр з фільму «Неспокій» (реж. Дженніфер Брі)

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Голос, форма та структура: монтаж у документалістиці
DOCU/ПРО
15 травня 2024
Голос, форма та структура: монтаж у документалістиці
DOCU/ПРО
15 травня 2024
DOCU/СВІТ: геополітичний пазл, зібраний із любов’ю
Огляд програми
15 травня 2024
DOCU/СВІТ: геополітичний пазл, зібраний із любов’ю
Огляд програми
15 травня 2024
Ексклюзивна зустріч із юристкою Карін Ріахі. Огляд різних типів прав …
DOCU/ПРО
13 травня 2024
Ексклюзивна зустріч із юристкою Карін Ріахі. Огляд різних типів прав у кіновиробництві
DOCU/ПРО
13 травня 2024
Відкриваємо індустрійну акредитацію
DOCU/ПРО
10 травня 2024
Відкриваємо індустрійну акредитацію
DOCU/ПРО
10 травня 2024
DOCU/ЮНІСТЬ: між світлом і темрявою
Огляд програми
08 травня 2024
DOCU/ЮНІСТЬ: між світлом і темрявою
Огляд програми
08 травня 2024
Public talk: розмова режисерок конкурсу DOCU/УКРАЇНА та режисерки Мар…
DOCU/ПРО
07 травня 2024
Public talk: розмова режисерок конкурсу DOCU/УКРАЇНА та режисерки Марини Степанської про розломи реальності і як з них виростає кіно
DOCU/ПРО
07 травня 2024
Важливі свідчення: фільми, які відкриють і завершать 21 Docudays UA
Новини
07 травня 2024
Важливі свідчення: фільми, які відкриють і завершать 21 Docudays UA
Новини
07 травня 2024
Відкриваємо пресакредитацію на 21 Docudays UA
Новини
07 травня 2024
Відкриваємо пресакредитацію на 21 Docudays UA
Новини
07 травня 2024