Аґата Етмановіч. Розвиток аудиторії – це піклування про те, хто ти є

Тривалість
120’

Поняття розвитку аудиторії сьогодні стає дедалі популярнішим. Передусім через той факт, що Європейська комісія зробила його однією із основних сфер своєї програми «Креативна Європа».

 

Але у чому все-таки суть розвитку аудиторії? Як це відбувається? Чи може бути корисним? Чи це просто нова модна назва для маркетингу? Чи, можливо, це щось, що ми вже й так робимо, просто називаємо інакше?

 

Приходьте і вирішуйте самі. Правда в тому, що байдуже, чи працюєте ви у театральній трупі, танцювальному об’єднанні, симфонічному оркестрі, займаєтеся культурною спадщиною, чи сучасним мистецтвом. І байдуже, ви – працівниця визнаної державної інституції, маленької громадської організації, чи бунтар, який організував неформальну ініціативу. Також байдуже, чи ви живете у великому місті, чи у маленькому селищі. Для всіх нас – працівників і працівниць культури – спільними є ЛЮДИ, наша АУДИТОРІЯ.

 

Наша аудиторія – це наше паливо. Однаково, чи ми отримуємо державне фінансування, подаємося на гранти, продаємо квитки чи робимо вхід на свої заходи вільним. Аудиторія – це сенс нашого існування.

 

І незалежно від того, наскільки добре нам вдається (чи здається, що вдається) робота, ми завжди можемо вдосконалити свої вміння! Розвиток аудиторії може допомогти нам у цьому.

 

Аґата Етмановіч

 

Якщо хочете дізнатися більше про мене, щоб отримати загальне уявлення про те, що очікувати від воркшопу, прочитайте це!

 

#соціальнакористь

Це моя основна цінність. Усі мої професійні рішення ґрунтуються на цій цінності. Не на грошах, не на престижі, а на користі для інших.

#веселощі!

Можна бути ефективною професіоналкою, при цьому не будучи смертельно серйозною. Я вважаю, що немає нічого поганого в тому, що вам весело під час роботи :)

#ЛЮДИ

Мені подобаються ЛЮДИ. Навіть коли вони роблять усе, щоб перестати мені подобатися. Можливо, я наївна. Мені байдуже! Я буду залишатимусь при своєму, поки можу.

#виробництвочасу

Часу ніколи не вистачає! І стільки всього треба зробити! А ще потрібен час для «нічогонероблення». Я досі шукаю досконалої формули для виробництва часу… Ця мета щодня стає дедалі ближчою.

#аналогове

Мене все ще нема у «Фейсбуці». Віддаю перевагу безпосередньому контакту з реальними людьми. Можливо, це трохи застарілий підхід (хоча я не така вже й стара). Вважаю, що спілкування – це й без того доволі важко (навіть віч-на-віч).

#телепортація

Але насправді мені подобаються нові технології і винаходи… Особливо я чекаю на ось цю технологію. Моє життя стало б значно простішим.

#процес

Усе пов’язано між собою. Я більше не роблю «проекти». Намагаюся побачити загальну картину. В усьому, що я роблю. Так само і в розвитку аудиторії. Річ не у проекті, а у процесі…


Зелена зала
Вільний вхід
Вівторок
28 березня 2017
16:00
21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Тесса Мой. Фестивальна промоція та піар фільму
DOCU/ПРО
25 березня 2017
Тесса Мой. Фестивальна промоція та піар фільму
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
25 березня 2017
Бріджит О’Шіа. Доступ до міжнародного ринку. Презентація індустріальн…
DOCU/ПРО
27 березня 2017
Бріджит О’Шіа. Доступ до міжнародного ринку. Презентація індустріальних можливостей фестивалю DOK Leipzig
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
27 березня 2017
Бенжамін Бібас та Себастьєн Лекордьє. La Fabrique Documentaire: Від д…
DOCU/ПРО
27 березня 2017
Бенжамін Бібас та Себастьєн Лекордьє. La Fabrique Documentaire: Від документування – до дії
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
27 березня 2017
Алексія Муіньос. Мережа EWA: Можливості для жінок у кіно. Як вижити в…
DOCU/ПРО
27 березня 2017
Алексія Муіньос. Мережа EWA: Можливості для жінок у кіно. Як вижити в індустрії?
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
27 березня 2017
Міріам Риндова. Виробнича подорож Європою та презентація Інституту до…
DOCU/ПРО
29 березня 2017
Міріам Риндова. Виробнича подорож Європою та презентація Інституту документального кіно і його можливостей для створення та дистрибуції фільму
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
29 березня 2017
Улдіс Секуліс Як найкраще скористатися з кіноіндустріальних заходів: …
DOCU/ПРО
29 березня 2017
Улдіс Секуліс Як найкраще скористатися з кіноіндустріальних заходів: суб'єктивний досвід латвійського продюсера
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
29 березня 2017
ВІДКРИТИЙ ПІТЧИНГ. 15 українських та міжнародних документальних проек…
DOCU/ПРО
30 березня 2017
ВІДКРИТИЙ ПІТЧИНГ. 15 українських та міжнародних документальних проектів
Тривалість
240’
DOCU/ПРО
30 березня 2017