Відкритий пітчинг конкурсу «The Guardian прямує в Україну»

Тривалість
150’

 

Шість проектів-фіналістів конкурсу «The Guardian прямує в Україну» були обрані з 97 заявок, які прийшли зі всієї України. Вони пройшли тренінг, на якому навчились усім хитрощам пітчингу, і тепер готові розповісти свої історії всьому світові. Кожна команда матиме всього 10 хвилин для того, щоб довести журі: саме їхній проект заслуговує отримати фінансування. Своє рішення журі оголосить на церемонії закриття Docudays UA. Один переможець отримає грант до 5000 британських фунтів , а ще двоє – гранти до 3000 фунтів кожен.

 

Учасники пітчингу:

 

1. Аліса Коваленко, «Аліна»

Це історія про вісімнадцятирічну футболістку київської молодіжної жіночої футбольної команди «Атекс». Футбол, як каже авторка, це, напевно, єдине, що приносить дівчині щастя. Своїм фільмом режисерка хоче знайти відповідь на питання: чому дівчата йдуть у професійний спорт, як це відбувається, і що в основі цього вибору в нашому суспільстві?

 

2. Гліб Жаворонков, «Паромна переправа»

Стрічка про будівництво в районі села Орлівка Ренійського району переправи через Дунай. Ця територія знаходиться на стику народів і культур. Режисер ставить питання: чи зміниться життя бессарабського села? Хто першим попливе на другий берег Дунаю, та чи зустрінуться родичі після 70 років розлуки?

 

3. Світлана Шимко, «Ленінопад»

Це буде фільм, покликаний продемонструвати два підходи у ставленні до радянської спадщини. Не задля протиставлення чи порівняння цих ідей, а для того, щоб показати неоднозначність процесу декомунізації та того, що робити з привидами минулого в незалежній Україні.

 

4. Віктор Демідов, «Несамовитий»

Оповідь про лікаря Дениса Суркова, який навчає військовослужбовців та добровольців, як надати першу медичну допомогу в бою. Згідно з режисерським описом, це фільм про кохання, дружбу, громадянську позицію і порятунок людського життя на полі бою.

 

5. Семен Мозговий, «Історія зимового саду»

Фільм про павільйон квітникарства колишнього ВДНГ та про неоднозначні почуття до радянської спадщини. За словами режисера, лише деякі співробітники виставки підтримують цей простір, вкладаючи туди власне життя, коли раптом приходять зміни.

 

6. Анна Акулевич, «Джамала» 

Документальний фільм про українську співачку Джамалу Анна Акулевич описує як історію успіху талановитого музиканта, покликання якого набуло месіанського значення в умовах складної політичної ситуації в країні. Але, перш за все, авторка бачить цей фільм «інтимною історією тендітної жінки з серцем орла».

 

Члени журі:

 

Крістін Бардслі – радниця із питань кіно у Британській Раді з 2001 року; має різноплановий досвід, у тому числі працювала закордоном у міжнародних донорських проектах. У Британській Раді Крістін розробляє кінопроекти, курує програми і консультує щодо відбору британських короткометражних і повнометражних фільмів на міжнародних фестивалях і заходах. Вона також веде напрям документалістики у Британській Раді.

 

Чарлі Філліпс – очільник відділу закупівлі та виробництва документального кіно у The Guardian. Перед тим працював виконавчим директором на Sheffield Doc/Fest.

 

Сергій Буковський – український режисер документального кіно. Вивчав режисуру в Київському державному інституті театрального мистецтва ім. І. Карпенка-Карого. Понад десять років працював на Українській студії документальних фільмів. Документальний 9-серійний телефільм «Війна. Український рахунок» (2003) було відзначено Національною премією України імені Тараса Шевченка.

 

Роман Бондарчук – арт-директор Docudays UA з 2011 року. Випускник режисерського факультету Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.. Карпенко-Карого (майстерня Юрія Іллєнка). Переможець міжнародних та вітчизняних кінофестивалів.


Зелена зала
Вхід вільний
Четвер
31 березня 2016
15:00
21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Джеймс Вітлоу Делано. Документування зміни клімату й роль соціальних …
DOCU/КЛАС
25 березня 2017
Джеймс Вітлоу Делано. Документування зміни клімату й роль соціальних мереж у низових ініціативах
Тривалість
75’
DOCU/КЛАС
25 березня 2017
Дискусія з кінокритиками: Документалістика між створенням і розвінчан…
DOCU/КЛАС
26 березня 2017
Дискусія з кінокритиками: Документалістика між створенням і розвінчанням штампів про Україну
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
26 березня 2017
Розмова з Монікою Віллі, модераторка – Катерина Горностай
DOCU/КЛАС
26 березня 2017
Розмова з Монікою Віллі, модераторка – Катерина Горностай
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
26 березня 2017
Панельна дискусія: Чому «жіночий погляд» має значення? Навіщо галузі …
DOCU/КЛАС
26 березня 2017
Панельна дискусія: Чому «жіночий погляд» має значення? Навіщо галузі авторки?
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
26 березня 2017
Іґор Блажевіч. Як запустити фестиваль із місією
DOCU/КЛАС
28 березня 2017
Іґор Блажевіч. Як запустити фестиваль із місією
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
28 березня 2017
Говорять майстри: Павел Лозінський та Сергій Буковський
DOCU/КЛАС
30 березня 2017
Говорять майстри: Павел Лозінський та Сергій Буковський
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
30 березня 2017