Docudays UA-2015 оголошує студентське журі

27 лютого 2015

Вже традиційно щороку свого фаворита серед конкурсних фільмів обирають студенти. Наймолодше журі Docudays UA складається з п'яти осіб та формується за рекомендаціями молодіжних організацій. Чому студенти відкладають свої справи і наважуються переглянути усю конкурсну програму фестивалю, читайте у їхніх коментарях.

 

Іван Вербицький

Народився 1994 року в Жовкві. Вивчає політичну науку в Національному університеті «Києво-Могилянська академія». Аналізує міські політики в Центрі дослідження суспільства. Разом із колегами працює над Містосайтом – майданчиком для якісних дискусій про міський розвиток. У вільний час намагається реформувати студентське самоврядування в своїй alma mater.

 

«Я вірю, що державне управління не може відбуватися просто так. Потрібно проводити ґрунтовні дослідження й широкі обговорення важливих питань суспільного розвитку. Одним із форматів, який найкраще їх актуалізує, є документальне кіно. Про «високі матерії» потрібно говорити зрозумілою для всіх мовою. Найкраще з цим дає раду документальне кіно. Воно здатне привернути увагу до неочевидних, але важливих проблем, показати їхній людський вимір. Тому я його люблю. Тому я люблю Docudays UA». 

 

Ельзара Галімова

Народилася 1994 року в Ташкенті. У 2014 році отримала ступінь бакалавра

за напрямком філологія в Національному університеті «Києво-Могилянська академія».

Наразі продовжує навчання у магістратурі. Цікавиться соціолінгвістикою, вивченням іноземних мов, театром, національними танцями. З 2010 року є волонтеркою Київського клубу толерантності для підлітків при Конгресі національних громад України. З 2011 року працює помічницею вихователя в міжнародному дитячому таборі «Джерела толерантності» при КНГУ, організовує день кримськотатарської громади в таборі. Минулого року була волонтеркою Docudays UA.

 

«Я обожнюю Docudays UA з 2011 року, коли вперше стала “книжкою” в “Живій бібліотеці” на

фестивалі. Відтоді я щороку з нетерпінням чекаю на березень, аби знов опинитися

у вирі шалено важливих фільмів та атмосфері небайдужих людей. Це той тиждень, коли голова йде обертом від шквалу якісного документального кіно, що показує життя таким, яким воно є, в його красі і жаху, радості й горі. Найважливіша перевага документалістики в тому, що вона відкриває нам другий бік медалі, ми бачимо те, що відбувається в житті насправді, а не розігране за чиїмись задумками. Це кіно, що здатне розширити наші обрії, позбавити нас стереотипів, змусити замислитися над проблемами, які відбуваються навколо нас. Воно надихає змінювати світ на краще, починаючи передовсім з себе».

 

Анна Корж

Народилася 1993 року в Алчевську. Зараз навчається на режисурі телебачення, в майстерні Юрія Терещенка у Київському національному університеті театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого. Як режисерка монтажу працювала над студентським документальним альманахом «Чорний зошит Майдану».

 

«По суті, документальне кіно фіксує історію певного періоду часу, яку можна буде передивитися через сто років нащадкам і дізнатися, якими ми були. На мій погляд, документальне кіно – це результат проекції художнього бачення на площину реальності. Робота у складі  журі – важливий крок для формування власного «я», адже можливість бачити фільми інших режисерів надихає на створення власних». 

 

Марія Мурадханян


Народилася 1992 року в Києві. Студентка другого курсу магістратури Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. За спеціальністю соціальний працівник. З 2009 року займається науковими дослідженнями соціального кінематографу та можливостями його застосування у соціальній роботі. Захоплюється кінознавством та кіножурналістикою. Співорганізатор клубу «Екологія соціальних відносин» та напрямку «Соціальний кіноклуб» на кафедрі Соціальної роботи КНУ. Проводила цикл лекцій на тему «Експериментальний кінематограф 1920х – 1960х років». Засновник соціально-психологічного кіноклубу «Чотириста ударів» у Київському інституті сучасної психології та психотерапії.

 

«Моє захоплення кінофестивалем Docudays UA почалося ще років 5-6 тому. Пам’ятаю, як на перших курсах боялася пропускати всі пари і сидіти цілими днями у кінозалі. Згодом почала вести щоденники фестивалю для інтернет-видань та форумів як журналістка, тому отримала офіційний привід проводити по 14-15 годин на день у Будинку кіно. Моя шалена любов до кінематографу в цьому фестивалі чарівним чином поєдналася зі спеціальністю «соціальна робота», яку я обрала. Docudays UA свого часу дав мені розуміння того, що потрібно свої захоплення пов’язувати з професійною діяльністю. Окрім естетичного задоволення, після кожного кінопоказу я відчуваю, що стаю кращою. Навіть у випадках, коли ми не можемо змінити соціальну ситуацію, ми можемо прожити її на екрані і стати небайдужими, а отже людянішими».

 

Свят Попов

Народився 1994 року в Рівному. У 2011 після закінчення школи вступив до Національного

університету «Острозька академія», де і сьогодні здобуває ступінь бакалавра культурології. Паралельно розвивається як тренер програми неформальної освіти молоді «Майстерня громадської активності», та у складі тренерської групи «Інша освіта». Кінематографом почав цікавитися відносно нещодавно, а сфера документального кіно лише починає захоплювати.

Цікавиться філософією культури, семіотикою екранного мистецтва, конфліктологією, темою тіла у

культурі.

 

«Для мене судити документальне кіно – це не спосіб розповідати іншим як жити, а спроба самому прожити побачене, зазирнути за лаштунки там, де їх не мало би бути. Крім того, мені подобається спостерігати за діями, за зустрічами людей перед переглядом і після. Хіпі (хронікери) фіксуючи простір навколо, складали цілі відеотеки свого повсякдення, які навіть нині відіграють велику роль у наших реконструкціях тієї епохи. Так само, сьогоднішні відеохроніки вже починають конструювати реальність для нас самих і для прийдешніх поколінь».

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
DOCU/АРТ: пам’ятати невідоме — страшно, але смішно, але який жах
Огляд програми
22 квітня 2024
DOCU/АРТ: пам’ятати невідоме — страшно, але смішно, але який жах
Огляд програми
22 квітня 2024
DOCU/КОРОТКО: 15 кіноісторій із 10 країн світу
Огляд програми
18 квітня 2024
DOCU/КОРОТКО: 15 кіноісторій із 10 країн світу
Огляд програми
18 квітня 2024
Громадські організації та медіа cформують події RIGHTS NOW! під час 2…
Новини
16 квітня 2024
Громадські організації та медіа cформують події RIGHTS NOW! під час 21 Docudays UA
Новини
16 квітня 2024
RAW DOC. Відкриваємо прийом заявок!
DOCU/ПРО
10 квітня 2024
RAW DOC. Відкриваємо прийом заявок!
DOCU/ПРО
10 квітня 2024
Відкриваємо набір волонтерів/-ок на Docudays UA-2024
Новини
08 квітня 2024
Відкриваємо набір волонтерів/-ок на Docudays UA-2024
Новини
08 квітня 2024
ГО «Докудейз» розпочинає новий інституційний проєкт
Новини
04 квітня 2024
ГО «Докудейз» розпочинає новий інституційний проєкт
Новини
04 квітня 2024
Знайомтесь із журі RIGHTS NOW!-2024
Новини
01 квітня 2024
Знайомтесь із журі RIGHTS NOW!-2024
Новини
01 квітня 2024
Зустрічайте студентське журі цьогорічного Docudays UA
Новини
28 березня 2024
Зустрічайте студентське журі цьогорічного Docudays UA
Новини
28 березня 2024