«Електро Москва» від Docudays UA в Малій Галереї Мистецького Арсеналу

02 липня 2014

9 липня о 19:30 Мала галерея Мистецького Арсеналу разом з Міжнародним фестивалем документального кіно про права людини Docudays UA в рамках виставки Ujif_notfound та Дмитра Корнієнко RECT_STRUCT: emotions/algoritms представляє фільм-закриття 11-го Docudays UA «Електро Москва» (реж. Єлєна Тіхонова та Домінік Шпрітцендорфер).


 «Електро Москва» - це сей про радянську епоху та її наслідки. Історію відкриває винахідник, фізик і музикант Лєв Термен, творець першого у світі електронного музичного інструменту терменвокс, а також низки інших неймовірних приладів, винайдених ним під час роботи в секретних наукових лабораторіях КДБ як побічний ефект шаленого розвитку військової промисловості. Сьогодні ті застарілі й забуті «музичні домовини», зроблені з міцністю автомата Калашнікова, переробляють і переосмислюють пострадянські покоління музикантів, колекціонерів та механіків. Історія електронної музики і радянських синтезаторів – алегорія до радянської системи, де нічого не працює, але старатися треба. Це електроказка про вільний творчий дух за залізною завісою.

 

Кінопоказ відбудеться за адресою: Мала галерея Мистецького Арсеналу, 
вул. Лаврська, 10.


Вхід вільний!

 

Проект RECT_STRUCT: emotions/algoritms в стінах Малої галереї Мистецького Арсеналу складається з двох інсталяцій мадіа артиста Ujif_notfound «RECT_STRUCT» (2013) та «МАСКИ» (2014), які об’єднані використанням одного алгоритму, що генерує звук та візуальне зображення інсталяцій у реальному часі. Інсталяція «МАСКИ», яку Ujif_notfound створив разом з художником Дмитром Корнієнком, використовує гіпсові маски, зняті з облич друзів художників. Концептуальним моментом для авторів інсталяції стає момент сенсорної  депривації, коли людина залишається на 5-7 хвилин ізольованою – не може бачити і говорити, а також момент усвідомлення себе як Іншого при «зустрічі» з 3D моделлю власного обличчя. Будь-яка асиметричність рис обличчя, зморшки та навіть довжина вій стають об’єктивізованими та породжують водночас нарцисичне та моторошне відчуття. В інсталяції маски слугують матеріальною основою для віртуальних відеопроекцій, створених RECT_STRUCT.

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
RAW DOC: зустрічайте відібрані проєкти
DOCU/ПРО
18 травня 2024
RAW DOC: зустрічайте відібрані проєкти
DOCU/ПРО
18 травня 2024
Яка вона — українська ідентичність? Шукаємо відповіді у «Живій бібліо…
Новини
17 травня 2024
Яка вона — українська ідентичність? Шукаємо відповіді у «Живій бібліотеці» правозахисної програми RIGHTS NOW!
Новини
17 травня 2024
Невивчені уроки історії, робота з колективною пам’яттю та нова модель…
Огляд програми
17 травня 2024
Невивчені уроки історії, робота з колективною пам’яттю та нова модель світової безпеки. Гід програмою RIGHTS NOW!
Огляд програми
17 травня 2024
Голос, форма та структура: монтаж у документалістиці
DOCU/ПРО
15 травня 2024
Голос, форма та структура: монтаж у документалістиці
DOCU/ПРО
15 травня 2024
DOCU/СВІТ: геополітичний пазл, зібраний із любов’ю
Огляд програми
15 травня 2024
DOCU/СВІТ: геополітичний пазл, зібраний із любов’ю
Огляд програми
15 травня 2024
Ексклюзивна зустріч із юристкою Карін Ріахі. Огляд різних типів прав …
DOCU/ПРО
13 травня 2024
Ексклюзивна зустріч із юристкою Карін Ріахі. Огляд різних типів прав у кіновиробництві
DOCU/ПРО
13 травня 2024
Відкриваємо індустрійну акредитацію
DOCU/ПРО
10 травня 2024
Відкриваємо індустрійну акредитацію
DOCU/ПРО
10 травня 2024
DOCU/ЮНІСТЬ: між світлом і темрявою
Огляд програми
08 травня 2024
DOCU/ЮНІСТЬ: між світлом і темрявою
Огляд програми
08 травня 2024